Infinito CV

THIS PAGE HAS NO PRODUCTS TO SHOW AT THE MOMENT.

מחקרים מצאו קשר ישיר בין עייפות על האופנים לבין ויברציות המועברות מהכביש אל הרוכב . ביאנקי החליטה לצמצם תופעה זו ולהעניק לרוכבים יותר שעות על האופניים תוך צמצום העייפות הנלוות לכך . לשם כך ביאנקי הטמיעה את Countervail , חומר מוגן בפטנט שפותח על ידי חברה למדע חומרים ( MSC ) וביאנקי , שכבה זו המצמצת את הרטט ומוטמעת  בתוך מבנה סיבי הקרבון . התוצאה האינפינטו החדשים נוחים יותר ומגיבים יותר מהדגם היוצא  הודות לטכנולוגיה והגיאומטריה של השלדה.  .CV Infinito נועדו לכסות מרחקים ארוכים במהירות מירבית ועייפות מינימלית . הגיאומטריה  נוחה יותר אך עדיין תחרותית ומתחשבת הרבה יותר ברוכב ובמרחקים הארוכים שהוא צריך לעבור על האופניים . 

שינוי גיאומטריה זה בא לידי ביטוי  ידי הארכת גובה

צינור הראש של השלדה בכ 1.5cm ולאחר מכן הארכת

בסיס הגלגלים . גורם הנוחות שלInfinito מדהים

כאשר עדיין השלדה מתאימה להיכנס לטווח שלדות

התחרות של ביאנקי . ביאנקי שילבו את החומר

Countervail בתחומים קריטיים של המסגרת

והמזלג - דחוק בין שכבות קרבון . כתוצאה מכך ,

הויבראציות מבוטלות עוד  לפני שהגיעו לרוכב,

ורמות הקשיחות הכוללות של השלדה תישאר ללאשינוי.

ביאנקי שילבו גם את טכנולוגיה מXR Oltre .

כן , אנחנו מדברים על ננו קרבון טכנולוגיה תהליך

זה כרוך בהוספת חלקיקים בקנה המידה ננו לשרף.

בעשותם כך, צומצמו הפערים המיקרוסקופיים בין

השרף והסיבים של הקרבון בסופו של דבר , זה מגדיל את הכוח ושבר התנגדות ב 49 אחוז בהשוואה

לשימוש במערכות שרף אפוקסי סטנדרטיים. ביאנקי מתייחסית  לתהליך השיכוך כBAT ( טכנולוגיה פעילה

של ביאנקי  ) , מה שאומר שהשילוב של חומרים וצורות משמר את הקשיחות הפנומנלית של השלדה 

ולהעברת כוח במלוא מובן המילה אבל, באותו הזמן , הטכנולוגיה הזו  מספקת יכולת שיכוך  מספיקה כדי שתוכלו ליהנות מאופניים האלה באופן מלא ברכיבות גראן פונדו או רכיבות אימון החורף שלכם .אם אתם תוההים  למה אתם צריכים לשקול את ה CV Infinito מעלOltre או Sempre , יש לזכור כי האינפינטו 

נועדו לספק שלוש מטרות עיקריות , להפחית את עייפות רוכב, לספק נוחות רבה יותר ,ולהתאים את

הרכיבה למרחקים ארוכים.  אם הליבה שלך חסרה את כוחו של רוכב פרו טור  או הגמישות שלך מחייבת

אותך להוסיף מספר  ספייסרים מתחת לסטם ,  גובה צינור ראש נוסף יהיה מתאים יותר  לצרכים

הפיסיולוגיים שלך. ביאנקי הזיזו את כל ניתוב הכבלים פנימה,וגם הפכו את השילדה למתאימה למערכות הילוכים אלקטרוניות ומכאניות.

האופניים משמשים את קבוצת הפרו טור בלקין בכל מירוצי האביב וקטעי הפאבה הקשים . שם האינפינטו באים לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר אך ללא פשרות על ביצועים קשיחות ומהירות .

מסגרת ביאנקי Infinito CV בגדלים 47ל61cm   . משקל שלדה 55cm  בסביבות 950 גרם. המסגרת מאופיינת ב PF30 .

ניתן לרכישה כשלדה בלבד .

מפרטים ודגמים בחנות האתר

 

 

  • Vimeo App Icon
  • Facebook Classic
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now