Intenso

THIS PAGE HAS NO PRODUCTS TO SHOW AT THE MOMENT.

 מחקרים מצאו קשר ישיר בין עייפות על האופנים לבין ויברציות המועברות מהכביש אל הרוכב . ביאנקי החליטה לצמצם תופעה זו ולהעניק לרוכבים יותר שעות על האופניים תוך צמצום העייפות הנלוות לכך . לשם כך ביאנקי בדומה לשלדת העל בסדרה האינפינטו CV הטמיעה את Countervail הקאוולר  , במזלג ובמשלוש האחורי בשלדת האינטנסו . שכבה זו המצמצת את הרטט ומוטמעת בתוך מבנה סיבי הקרבון . התוצאה האינטנסו החדשים נוחים יותר ומגיבים יותר מהדגם היוצא הודות לטכנולוגיה והגיאומטריה של השלדה. האינטנסו נועדו לכסות מרחקים ארוכים במהירות מירבית ועייפות מינימלית . הגיאומטריה נוחה יותר אך עדיין תחרותית ומתחשבת הרבה יותר ברוכב ובמרחקים הארוכים שהוא צריך לעבור על האופניים . שינוי גיאומטריה זה בא לידי ביטוי ידי הארכת גובה צינור הראש של השלדה בכ 1.5cm ולאחר מכן הארכת בסיס הגלגלים . 

ביאנקי מתייחסית לתהליך השיכוך כBAT ( טכנולוגיה פעילה של ביאנקי ) , מה שאומר שהשילוב של חומרים וצורות משמר את הקשיחות הפנומנלית של השלדה ולהעברת כוח במלוא מובן המילה אבל, באותו הזמן , הטכנולוגיה הזו מספקת יכולת שיכוך מספיקה כדי שתוכלו ליהנות מאופניים האלה באופן מלא ברכיבות גראן פונדו או רכיבות אימון החורף שלכם .

האינטנסו נועדו לספק שלוש מטרות עיקריות , להפחית את עייפות הרוכב, לספק נוחות רבה יותר ,ולהתאים את הרכיבה למרחקים ארוכים. אם הליבה שלך חסרה את כוחו של רוכב פרו טור או הגמישות שלך מחייבת אותך להוסיף מספר ספייסרים מתחת לסטם , גובה צינור ראש נוסף יהיה מתאים יותר לצרכים הפיסיולוגיים שלך. ביאנקי הזיזו את כל ניתוב הכבלים פנימה,וגם הפכו את השילדה למתאימה למערכות הילוכים אלקטרוניות ומכאניות.שלדת האינטנסו זמינה בגדלים 47ל61cm .

מפרטים ודגמים בחנות האתר

פסי הקאוולר במשלוש האחורי בתומכות האוכף
 

פסי הקאוולר במזלג בחלק התחתון
 

  • Vimeo App Icon
  • Facebook Classic
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now