שיפור  במשהו שכבר שוכלל בקפדנות הוא אף פעם לא קל , אבל ביאנקי הצליחו  לעשות בדיוק את זה עם האולטרה החדשה  . הם נקראים XR.2 Oltre , את טבילת האש הראשונה הם עברו בטור דה פראנס שנה שעברה  ובעונה הזאת כבר קטפו מספר נצחנות ע"י רוכבי בלקין . ביאנקי , שלא במפתיע , ממשיכה את איכות הייצור , אמינות ,ויופי טהור אשר החברה  סיפקה באופן עקבי במשך יותר מ125 שנים.  Oltre XR.2 אופני הכביש החדשים מדגימה את הערכים המסורתיים אלה במלואם. השלדה  תוכננה עבור הרוכב התחרותי שמחפש באופניים את התכונות   מהירות, קלות, תכליתיות ויותר אווירודינמיות   . לדגם החדש  של השנה נוספו עוד תכונות ושיפורים בנוסף לתכונות המדהימות שהיו כבר לדגם הקודם . תכונות אלה באות לידי ביטוי בהגדלת הקשיחות ושיפור התכונות אווירודינמיות  של השלדה .  XR.2 מיוצרים מתערובות סלקטיבית של סיבי פחם UMS 40וCN60 . השלדה נעשתה חזקה יותר על ידי שימוש בטכנולוגית פחמן Nanotube, אשר מגדילה את הכוח ושבר התנגדות ב  49 אחוז בהשוואה לשימוש במערכות שרף אפוקסי סטנדרטיים.  יתרונות אלה באים מבלי להוסיף משקל ניכר  ישנם פרטים נסתרים אחרים שמאפיינים את ייצור השלדה .  Oltre החדשים מיוצרים בטכנולוגיה X -Tex. זו טכנולוגיה אשר מוסיפה סיבי פחמן  בצורת X רשתית בתוך שטח הציר המרכזי  ומאחור צינור הראש . זה נעשה עם תהליך דפוס פנימי שמבטל שרף עודף . התוצאה מייצרת  חוזק וקשיחות שבקושי משפיעה על המשקל.

תהליך Wrinkleless הינו תהליך חדשני נוסף  של ביאנקי המבטיח כי כל השכבות נדחסות ביחד ללא הפרעות של אוויר בין השכבות .תהליך  זה מייצר גימור פנימי וחיצוני  חלק ,שגם יוצר מסגרת קלה יותר, חזקה יותר עם איכויות נסיעה חלקות . הקשיחות באולטרה באה לידי ביטוי ע"י תומכות שרשרת גדולות ואזור הציר המרכזי שהוגדל כדי לייצר קשיחות מרבית ולהוריד משקל ומעכשיו הוא בתקן BB386 .אבל שלדה קשיחה מדי  ואיכות הנסיעה  בסכנה. ביאנקי מאזנת את הקשיחות עם תומכות אוכף דקים במיוחד  ( UTSS ) שבאים לאזן את הקשיחות ואת העומס  .

המזלג החדש באולטרה XR2 מציג צינור ראש (הד טיוב )   המשתלב עם להבי המזלג , מה שמגביר את היעילות  האווירודינמית ומציג קו אסטתי ונקי . XR.2 Oltre מתאימה למערכות מכאניות  ואלקטרונית ללא צורך בהחלפת שלדה . השילדה מציגה  ניתוב כבלים פנימי וכניסת מוביל מעצור אחורי ישירות לצינור הראש לשיפור מעבר הכבל ואיכות הבלימה .שלדת  Bianch Oltre XR.2  זמינה בגדלים 47 עד 61cm . משקל השלדה מגיע ל895g למידה 55cm ,וכולל seatpost  של ביאנקי .

ניתן לרכישה כשלדה בלבד.

פרטים נוספים ומפרטים ניתן למצוא בחנות באתר.

Oltre XR2

Oltre מיוצרת בטכנולוגיה שביאנקי מכנה   X -Tex. יש סיבי פחמן רשת בצורת X בתוך שטח הציר המרכזי  ומאחור יצינור הראש . זה נעשה עם תהליך דפוס פנימי שמבטל שרף עודף . התוצאה מייצרת  חוזק וקשיחות שבקושי משפיעה על המשקל.

הקשיחות באולטרה באה לידי ביטוי ע"י תומכות שרשרת גדולות ואזור הציר המרכזי שהוגדל כדי לייצר קשיחות מרבית ולהוריד משקל ומעכשיו הוא בתקן BB386

ביאנקי מאזנת את הקשיחות עם תומכות אוכף דקים במיוחד  ( UTSS ) שבאים לאזן את הקשיחות ואת העומס  .

במזלג החדש באולטרה XR2 מציג צינור ראש (הד טיוב ) המשתלב עם להבי המזלג , מה שמגביר את היעילות האווירודינמית ומציג קו אסטטתי ונקי . XR.2 Oltre מתאימה למערכות מכאניות ואלקטרונית ללא צורך בהחלפת שלדה יחד עם ניתוב כבלים פנימי וכניסת מוביל מעצור אחורי ישירות לצינור הראש לשיפור מעבר הכבל ואיכות הבלימה

  • Vimeo App Icon
  • Facebook Classic
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now